Dla wystawców

REJESTRACJA FIRM OD 15 PAŹDZIERNIKA 2019 R.


Zaproszenie na

KONIŃSKIE TARGI ŚLUBNE


Szanowni Państwo

Serdecznie zapraszamy firmy z regionu konińskiego (Konin, Koło, Słupca, Turek, Kleczew, itd.) na imprezę targową branży weselnej KONIŃSKIE TARGI ŚLUBNE, która odbędzie się 26 stycznia 2020 roku w Sali MOSiR w Koninie przy ul Popiełuszki.

Jest to największe wydarzenie z dotychczasowych organizowanych w Koninie, podczas którego zaprezentują się firmy z branży. Zwiększające się zapotrzebowanie na promocję działalności gospodarczych podczas targów oraz sukcesy tego typu imprez w innych miastach (Kalisz, Poznań, Warszawa, Częstochowa i inne) niech będą zachętą dla Państwa do wystawienia się i promocji swojej firmy podczas KTŚ.

Przez cały czas trwania targów na scenie głównej odbywać się będą konkursy, pokazy mody i promocje firm. Szczegółowy program opublikowany zostanie na kilka dni przed imprezą na stronie internetowej www.koninskietargislubne.pl.

Nad KTŚ patronat medialny obejmą:  MeloRadio, Telewizja TV Wielkopolska.
Intensywna kampania reklamowa prowadzona będzie od listopada 2019 roku:

  • na antenie MeloRadio (Konin, Słupca, Poznań, Gniezno) – spoty reklamowe, informacje w wiadomościach kulturalnych,
  • poprzez portal społecznościowy Facebook
  • poprzez stronę KTŚ www.koninskietargislubne.pl,
  • poprzez banery reklamowe na portalu www.konin.lm.pl,
  • poprzez artykuły i banery reklamowe na www.przegladkoninski.pl
  • dźwiękowe spoty reklamowe na konińskiej giełdzie i targowicy przy ul. 11 listopada w Koninie,
  • na ekranach w autobusach konińskiego MZK,
  • na plakatach formatu A2 w kinach, basenach, galeriach handlowych, witrynach sklepowych, uczelniach wyższych.
  • na plakatach formatu A1 na słupach ogłoszeniowych KDK,
  • na banerach reklamowych rozwieszonych przy głównych trasach i skrzyżowaniach Konina, Słupcy, Koła i Turku,
  • na stronach internetowych wystawców.

 

Zapraszamy
Zespół orgnizujący Konińskie Targi Ślubne

Cennik usług

Stoiska

  • 2m² - 250 zł netto boksy: 0
  • 4m² - 500 zł netto boksy: 1-14
  • 5m² - 540 zł netto boksy: 21-23, 32-33, 38-39, 44-45, 50-51, 56-57, 62-63, 72-73, 78-79
  • 5m² - 580 zł netto boksy: 30-31, 34-37, 40-43, 46-49, 52-55, 58-61, 64-71, 74-77, 80-81
  • 6m² - 570 zł netto boksy: 15-19
  • 6m² - 580 zł netto boksy: 24-29
  • 6.25m² - 550 zł netto boksy: 82-85
  • 11m² - 950 zł netto boksy: 20

Stanowiska pojazdów

  • 230 zł netto stanowiska: A1-A3, A6-A8
  • 250 zł netto stanowiska: A4-A5, A18-A19
  • 200 zł netto stanowiska: A9-A17

Usługi

  • Banner na stronie targów - 2 zł netto/dzień
  • Osoby do dystrybucji ulotek - 150 zł netto/osobę
  • Dystrybucja ulotek z materiałami targowymi - 300 zł netto
  • Obiad - 25 zł netto/osobę
  • Bankiet - 60 zł netto/osobę

Najczęściej zadawane pytania

  • Przyłącze prądowe – czy jest doprowadzone do stoiska? - tak - 230 V - 1 gniazdo.
  • Czy można dowolnie zabudować stoisko? – regały, stelaże,telewizory etc - nie ingerujemy w aranżacje boksów.
  • Czy można wejść ze swoimi krzesłami, stołami etc? - tak.
  • Czy można wystawić produkty, nie do sprzedaży, do pokazania w gablocie zamkniętej? - założeniem targów jest to, aby firmy promowały swoje produkty i usługi.
  • Czy można dosłać materiały reklamowe w późniejszym czasie a nie na etapie rejestracji? - tak, drogą mailową nie później niż do 22.01.2020.
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz przeczytać o tym tutaj.
x